tiistai 14. kesäkuuta 2011

Minä

Olen 32-vuotias.
Olen kolmen lapsen äiti.
Olen yksinhuoltaja.
Olen opiskelija.
Olen yksinäinen.

Virallisesta avioerosta on nyt vajaa 4kk. Elokuisen eropapereiden laittamisen jälkeen olemme lasten kanssa muuttaneet kolme kertaa. Nyt meillä on toivottavasti koti, jossa saamme asua monta monta vuotta. Sitä mä ainakin toivon. Elämä on ollut aika haasteellista eron jälkeen. Oman jaksamisen kanssa on ollut paljon ongelmia ja siksi vietänkin tämän kesän lomaillen. Mitä nyt pitää suorittaa 15op johtamisen opintoja, mutta kai ne menee siinä sivussa. Kun saan jossain kohtaa itseäni niskasta kiinni. Joskus blogin kirjoittaminen helpotti, pidin blogia silloin kaksi vuotta. Nyt elämäntilanne on täysin erilainen kuin edellisen blogin aikaan. Jos tää kirjoittaminen auttaisi tälläkin kertaa. Sitä toivon.

Tervetuloa...

2 kommenttia:

  1. Tämä kirjoittaminen yllättävän hyvää terapiaa.

    VastaaPoista
  2. Niinhän tää tosiaan tuntuu olevan. Kiitos kommenteistasi! Mun blogin ekat, jee :)

    VastaaPoista